Waarom afslanken na je 40e zoveel moeilijker voelt, en wat wél werkt

Als je het gevoel hebt dat afslanken na je 40e veel moeilijker is geworden dan vroeger, dan beeld je je dat niet in. Veel vrouwen merken op een bepaald moment dat hun lichaam anders begint te reageren. Wat vroeger nog min of meer werkte, werkt nu niet meer. Je eet misschien niet eens veel meer […]

Waarom afslanken na je 40e zoveel moeilijker voelt, en wat wél werkt Meer lezen »